مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-14حوادث

حفر کانال ممانعت ورود شتر به محورهای مواصلاتی بشرویه


دادستان عمومی و انقلاب بشرویه گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث جاده ای و ورود شترهای بدون ساربان کانال های ممانعت از ورود حیوانات در محورهای مواصلاتی این شهرستان حفر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، احسان خسروی، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان  امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دستور قضایی مبنی بر حفر کانال برای ممانعت از ورود حیوانات به سطح جاده ای در 12 کیلومتر از محورهای مواصلاتی بشرویه صادر شد.

وی افزود: پیرو دستور یک ماهه دادستانی شهرستان بشرویه مبنی بر تعیین تکلیف شترهای سرگردان  و در راستای جلوگیری از بروز حوادث جاده ای و ورود شترهای بدون ساربان ورودی اراضی شهرهای خوسف و دیهوک به اراضی بشرویه این حکم صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه تصریح کرد: در بازه یک ماهه گذشته از حدفاصل پلیس راه تا حوض غلامعلی (کیلومتر 15 بشرویه) که محدوده ورود غالب شترها به جاده است، کانالی به عنوان مانع ورود حیوانات به حریم جاده و سایت زنده گیری ، توسط کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حفاری شد.

خسروی یادآور شد: در این مدت 70 نفر شتر نیز در سایت زنده گیری با دستور قضایی جمع آوری و پس از شناسایی مالک وفق مقررات قانونی اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر کانال ممانعت ورود شتر به محورهای مواصلاتی بشرویه

حفر کانال ممانعت ورود شتر به محورهای مواصلاتی بشرویه