مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-04سياسي

وجه تمایز امام(ره) با سایر رهبران جهان اعتقاد او به قدرت الهی بود


یک کارشناس سیاسی و فرهنگی با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل به قدرت الهی اعتماد حداکثری داشت و این اعتماد، - قزوین-یک کارشناس سیاسی و فرهنگی با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل به قدرت الهی اعتماد حداکثری داشت و این اعتماد، باور به قدرت توحیدی یقینی را در او شکل داده بود.

حامد کبودوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شخصیت کاریزماتیک امام خمینی (ره) فرای رهبری سیاسی ایشان اظهار کرد: یکی از مهمترین نکات در فرایند رهبری تمرکز روی واقعیت های موجود در جامعه و افراد است.

این کارشناس سیاسی و فرهنگی ادامه داد: از مهمترین واقعیت های موجود در زندگی هر فردی فطرت او است و نگاه معمار کبیر انقلاب نیز بر مبنای آموزه های اسلام و منطبق بر فطرت واقعی انسان بود.

وی بیان کرد: این واقع گرا بودن و دادن برداشت های درست و ایجاد احساس درست در مردم سبب می شد که عموم مردم با امام (ره) و آموزه ها و آرمان هایی که برای یک کشور آزاده ترسیم می کردند همراهی کنند.

کبودوند با بیان این نکته که امروز نیز آیت الله خامنه ای همین راه را ادامه می دهند و گاهی بزرگترین فتنه ها که دشمن ماه ها روی آن برنامه ریزی کرده است را با یک سخنرانی مبتنی بر واقعیت نقشه بر آب می کنند گفت: بیاناتی که از فطرت انسانی برمی آید روی مخاطب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه تمایز امام(ره) با سایر رهبران جهان اعتقاد او به قدرت الهی بود

وجه تمایز امام(ره) با سایر رهبران جهان اعتقاد او به قدرت الهی بود