مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-10سياسي

هشدار درباره مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رضایی زاده - معاون تعالی دفتر طب ایرانی درباره برگزاری اولین جلسه شورای سیاست گذاری طب ایرانی و مکمل سازمان نظام پزشکی گفت: - حسین رضایی زاده با هشدار نسبت به خطرات مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی، گفت: عده ای که پزشک نیستند، در این حوزه دخالت کرده و موجب مرگ عده ای شده اند؛ لذا با قوه قضاییه وارد گفتگو شدیم تا ضمن تقویت عوامل بازدارندگی، حقوق آسیب دیدگان را نیز استیفا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رضایی زاده - معاون تعالی دفتر طب ایرانی درباره برگزاری اولین جلسه شورای سیاست گذاری طب ایرانی و مکمل سازمان نظام پزشکی گفت: شورای سیاستگذاری پیرو تشکیل دبیرخانه طب ایرانی و مکمل در سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: توجه سازمان نظام پزشکی به موضوع طب ایرانی و مکمل به عنوان یک نیاز واقعی و عمومی مردم و جامعه برای اولین بار بود که اتفاق افتاد.

معاون تعالی دفتر طب ایرانی خاطرنشان کرد: مسائلی که پیرامون آموزش و پژوهش و حواشی صنفی که در جامعه وجود دارد نیازمند ساماندهی و هدایت و مدیریت بود که خوشبختانه با همکاری نهاد های ذیربط و وزارت بهداشت دبیرخانه ای در سازمان نظام پزشکی به عنوان دبیرخانه طب ایرانی و مکمل تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی

هشدار درباره مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه طب ایرانی