مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 00:352023-05-29بين الملل

مجروح شدن 25 نظامی ناتو در ناآرامی های کوزوو


مجروح شدن 25 نظامی ناتو در ناآرامی های کوزوو - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش تنش ها بین صرب های ساکن منطقه خودمختار کوزوو با نیروهای امنیتی این منطقه، مأموران حافظ صلح سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در این منطقه مستقر شدند.

دفتر مأموریت صلح بانان ناتو در کوزوو ضمن محکوم کردن خشونت ها بین اهالی صرب و نیروهای امنیتی کوزوو، اعلام کرد که در جریان این درگیری ها حداقل 25 نیروی این ائتلاف مجروح شده که حال سه نفر از آنها وخیم است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، این نمایندگی مدعی شد که نیروهای حافظ صلح ناتو در حال محافظت از سه ساختمان شهرداری در شمال کوزوو بودند که در پی درگیری با معترضان صرب مجروح شدند.

در بیانیه مأموریت صلح بانی ناتو در کوزوو آمده است: 25 سرباز اهل ایتالیا و مجارستان مورد حملات غیرقانونی قرار گرفتند و بر اثر انفجار مواد محترقه دچار جراحات ضربه ای همراه با شکستگی و سوختگی شدند .

کریستوف زالای بوبرونیچکی  وزیر دفاع مجارستان نیز گفت که 7 سرباز صلح بان مجارستانی در این درگیری ها به شدت مجروح شده اند که برای مداوا به بیمارستان منتقل خواهند شد.

جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا نیز در واکنش به این حوادث اظهار داشت: آنچه در حال رخ دادن در کوزوو است کاملا غیرقابل قبول و غیرمسئولانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن 25 نظامی ناتو در ناآرامی های کوزوو

مجروح شدن 25 نظامی ناتو در ناآرامی های کوزوو