مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-11اقتصادي

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی کمتر از یک سال تکمیل می شود


بازه زمانی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار در صورت تأمین به موقع اعتبار در هشت ماه تحویل خواهد داد.

- سنندج - رییس شورای شهر سنندج گفت: بازه زمانی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار در صورت تأمین به موقع اعتبار در هشت ماه تحویل خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسنندج، فرهاد میمنت آبادی یکشنبه شب در مراسم کلنگ زنی 2 پروژه مهم عمران شهری در سنندج اظهار کرد: یکی از مهم ترین مباحثی که در وضعیت ترافیکی شهر سنندج تأثیرگذار است، ساماندهی میدان محمدی است که امروز با تلاش مدیریت شهری کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه اجرای کارهای زیربنایی در راستای کاهش ترافیک از اولویت های مدیریت شهری در سنندج است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر سنندج هر نوع حمایتی که نیاز شهرداری باشد را در این راستا دریغ نخواهد کرد.

میمنت آبادی افزود: تمام اعضای شورای شهر به صورت متفق القول بر این عقیده هستیم که این پروژه ها باید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود و از همین تریبون اعلام می کنیم تمام قد شهردار را در اجرای این پروژه ها حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازه زمانی برای اجرای این پروژه یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار که از شرکت های پیمانکاری بومی و قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی کمتر از یک سال تکمیل می شود

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی کمتر از یک سال تکمیل می شود