مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-01سياسي

128 هزار زوج به همت خیران به خانه بخت رفتند


مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: به همت این خیریه یک میلیون و 340 هزار خیر تاکنون برای 128 هزار زوج جهیزیه اهدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آبشار عاطفه ها عنوان یک جمعیت نیکوکار است که در همه استان های کشور فعالیت گسترده ای را از دو دهه پیش آغاز کرده است.

 آبشار عاطفه ها در حال حاضر مسئولیت کمیته ملی حمایتهای اجتماعی سراسر کشور را بر عهده دارد و بیشتر جمعیت تحت پوشش این خیریه، زنان سرپرست خانوار، ایتام، نوعروسان و نخبگان تحصیلی نیازمند است.

از یک مغازه کوچک تا سراسر کشور این خیریه ابتدا در سال 1380 کارش را از یک مغازه کوچک با تحت حمایت قرار دادن نیازمندان که به برای رفع مشکلات مالی خود به کسبه رجوع میکردند شروع کرد و بعد از مراجعات زیاد تصمیم به گسترش فعالیت و راه اندازی مرکزی تخصصی تر برای تحت حمایت قرار دادن نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آنها با تحت حمایت قراردادن و پرداخت مستمری و رفع مشکلات متنوع این عزیزان نمود ، به طوری که در مدت بسیار کم با ایجاد دفاتر شعب و نمایندگی در سطح شهر گام به گام در همه مناطق شهر مقدس مشهد و حاشیه و مناطق محروم شهر و سپس با تاسیس شعب در شهرهای استان به سرعت به گستره حدمات خود اضافه نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 هزار زوج به همت خیران به خانه بخت رفتند

128 هزار زوج به همت خیران به خانه بخت رفتند