موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - افزايش حقوق - محمود احمدي نژاد - آيت الله احمد محسني گركاني - فرمول قيمت گذاري خودرو - مديران خانه سينما - دو شهروند اردني - روز جهاني صنايع دستي - بيماريهاي زنان - سرقت منزل - فيلم « متري شيش و نيم » - مبتلايان وهاني كرونا - ناراحتي گوارشي - تيم منتخب ماه ليگ برتر - فراز كمالوند - امير دريادار دوم رحيمي پور

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:462023-06-11اقتصادي

چشم اندازی که غبار از صنعت فارس می زداید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روزی که عملیات لوله گذاری خط انتقال آب خلیج فارس به استان فارس آغاز شد، هدف گذاری مطرح شده، انتقال آب خلیج فارس از جنوب تا شمال استان فارس بود.

یک چشم انداز ویژه که آینده صنعت و توسعه فارس را از جهات مختلف تامین می کند.

  و اکنون پس از گذشت یک سال و نیم، بخشی از این هدف محقق شده، هرچند تا تکمیل پروژه راه طولانی در پیش رو قرار دارد.

استاندار فارس آن زمان اعلام کرد که امیدواریم در پایان سال سوم اجرای این پروژه شاهد رسیدن آب به شیراز و مرودشت و در پایان سال پنجم نیز شاهد رسیدن آب به آباده و مرز استان فارس و اصفهان باشیم.

 طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس از ابتدا با هدف تامین آب صنایع استان تعریف شد اما به گفته دبیر شورای راهبردی طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، بخش کشاورزی و منابع مورد نیاز جهت آب شرب نیز می تواند از این طرح منتفع شود.

با توجه به اهمیت تامین آب در بخش های آب شرب، صنعت و کشاورزی، پروژه انتقال آب از خلیج می تواند فرصتی را پیش پای بهره برداران قرار دهد و ایجاد رقابت بین آنها، به تسریع اجرای پروژه کمک کند.

اکنون این کلان پروژه به قافله ای تبدیل شده که همراهی و پیگیری نمایندگان استان و جذب سرمایه گذار در هر شهرستان، می تواند اتفاق خجسته ای را برای آنجا رقم بزند و هر منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اندازی که غبار از صنعت فارس می زداید

چشم اندازی که غبار از صنعت فارس می زداید