مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-21فرهنگي

شهید چمران با «همرزم» روی آنتن شبکه مستند


مستند «هم رزم» به کارگردانی مسعود دهنوی محصول مشترک گروه مستند روایت فتح و شبکه مستند سیما، امروز چهارشنبه 31 خردادماه از شبکه مستند به روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیاد فرهنگی روایت فتح، هم زمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران مستند هم رزم به تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی و کارگردانی مسعود دهنوی محصول مشترک گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح و شبکه مستند سیما روز چهارشنبه 31 خردادماه ساعت 20 از شبکه مستند روی آنتن می رود.

مسعود دهنوی با اشاره به اینکه در این مستند سعی شده تا به زوایای جدیدی از مبارزات شهید چمران پرداخته شود افزود: در اصل انتخاب نام همرزم برای یادآوری این بود که مقام معظم رهبری همرزم شهید چمران بودند و متأسفانه سال هاست که با بی انصافی نقش ایشان در شکل گیری و مدیریت ستاد جنگ های نامنظم نادیده گرفته شده بود.

این در حالی است که آیت الله خامنه ای و شهید چمران با هم ستاد را اداره می کردند.

امیرحسین نوروزی،تهیه کننده اثر نیز با بیان اینکه مخاطب آثاری این چنینی در درجه اول کسانی هستند که خود را در مواجه با امتحان و آزمایش مسئولیت لشکری و کشوری قرار می دهند گفت:هر مسوولی دوست دارد نیرویی چون نیروهای چمرانها داشته باشد و بادیدن فیلم متوجه خواهد شد شرط اول آن مسوولی شبیه چمرانها و حاج قاسم ها شدن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران با «همرزم» روی آنتن شبکه مستند

شهید چمران با «همرزم» روی آنتن شبکه مستند