مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-13پزشكي

غذای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی کنید


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: غذای صنعتی به جهت داشتن سیب سلامت و مهر استاندارد از نظر داشتن ایمنی غذا به مردم توصیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود اعتباری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ایمنی مواد غذایی مسئله بسیار مهمی است که ارگان های مختلفی در آن نقش دارند و با نظارت کامل معاونت غذا و دارو بر روی تمام مراحل تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی از مزرعه تا سفره، غذای سالم به دست مصرف کننده می رسد.

وی بیان داشت: مصرف غذاهای صنعتی بسته بندی که از زمان تولید تا توزیع آن تحت نظارت است توصیه می شود این در حالی است که مصرف غذاهای سنتی که بدون بسته بندی و داشتن سیب سلامت است، از نظر ایمنی غذا تحت نظارت نیست.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه تولید غذای سالم هزینه بر است و مردم نباید سلامتی خود را فدای هزینه کم کنند، ادامه داد: غذای ایمن تر، سلامتی بهتر شعار امسال روز جهانی ایمنی غذا است که در این ارتباط روز پنج شنبه همایشی با حضور مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه اگر مردم مصرف کننده بالاترین کیفیت مواد غذایی باشند و آن را مطالبه کنند قطعاً تولید کنندگان نیز تلاش خود را در ارائه تحقق خواسته مردم انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی کنید

غذای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی کنید