مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-14سياسي

جهاددانشگاهی در عرصه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشگام است


رییس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این نهاد در عرصه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشگام است، گفت: جهاددانشگاهی همواره تلاش می کند تا جهت رفع نیازهای روز جامعه گام بردارد و در این راه از ظرفیت دانش بنیان استفاده می کند.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این نهاد در عرصه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشگام است، گفت: جهاددانشگاهی همواره تلاش می کند تا جهت رفع نیازهای روز جامعه گام بردارد و در این راه از ظرفیت دانش بنیان استفاده می کند.

گردهمایی آموزشی کارشناسان فنی بانک خون بند ناف شرکت بن یاخته های رویان به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

در این گردهمایی یک روزه 50 نفر از مسئولان فنی بانک خون بند ناف از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان و بوشهر حضور داشتند.

رییس جهاددانشگاهی فارس در مراسم افتتاحیه این گردهمایی، گفت: خوشبختانه، جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای برآمده از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در زمینه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشتاز بوده است.

امیرحسین استقلال خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی همواره تلاش می کند تا در مسیر رفع نیازهای روز جامعه با استفاده از ظرفیت های علمی و بومی گام بردارد و در این راه از همه پتانسیل های دانش بنیانی بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در عرصه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشگام است

جهاددانشگاهی در عرصه استفاده از ظرفیت های دانش بنیان پیشگام است