مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-16سياسي

شهید خطیبی ادامه دهنده راه شهدای بزرگ منطقه سیستان است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید عزیز اردشیر خطیبی ادامه دهنده شهدای بزرگ منطقه سیستان همچون میرحسینی ها، عالی، فارسی، هراتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در پیامی شهادت بسیجی اردشیر خطیبی را تسلیت گفت: صبح امروز یکی از بسیجیان غیور و ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی در راستای مقابله با افراد شرور و مزدور استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت رسید و جان خود را فدای میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران کرد.

بسیجی شهید عزیز و بلندمرتبه اردشیر خطیبی یک بار دیگر به همگان اثبات کرد که سیستان و بلوچستان مهد تربیت و پرورش مردمانی انقلابی است که جان خود را با افتخار و اعتقاد راسخ فدای میهن اسلامی، انقلاب و ملت قهرمان خود می کنند و این خطه از کشور مقدس ایران را که به تعبیر امام خامنه ای عزیز تنگه عهد نامگذاری شده است رها نخواهند کرد.

این بسیجی عزیز امروز توانست با شجاعت، اعتقاد و غیرت مثال زدنی خود، اقدامی ارزشمند را در مقابله با اشرار مزدور انجام دهد و حماسه ای بزرگ را به کتاب پرافتخار ایران اسلامی افزون نماید.

شهید عزیز اردشیر خطیبی ادامه دهنده شهدای بزرگ منطقه سیستان همچون میرحسینی ها، عالی، فارسی، هراتی، خدری و سایر شهدای بزرگواری است که با اعتقاد راسخ جان عزیز خود را در مسیر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید خطیبی ادامه دهنده راه شهدای بزرگ منطقه سیستان است

شهید خطیبی ادامه دهنده راه شهدای بزرگ منطقه سیستان است