مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-29بين الملل

مانیفست الجولانی: ما سربازان جدید واشنگتن هستیم


رهبر گروه تحریر الشام در راستای کمپین اداره روابط خارجی این گروه برای ایجاد وجهه جدید و مورد قبولی در میان محافل غربی، دیدارهایی با مسؤولان اطلاعاتی غربی، - رهبر گروه تحریر الشام در راستای کمپین اداره روابط خارجی این گروه برای ایجاد وجهه جدید و مورد قبولی در میان محافل غربی، دیدارهایی با مسؤولان اطلاعاتی غربی، آمریکایی و فرانسوی برگزار کرده است.

این اقدام در راستای تلاش ابومحمد الجولانی برای از بین بردن تدریجی دشمنانش و گسترش دایره سیطره خود بر شمال سوریه به ویژه در سایه افزایش صحبت ها درباره طرح آنکارا برای عادی سازی روابط با دمشق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، گروه تحریر الشام نشستی را در شهر سرمدا در نزدیکی گذرگاه مرزی باب الهوی با ترکیه در حومه ادلب با حضور تعدادی از هم پیمانان ابومحمد الجولانی، رهبر این گروه در حومه شمالی حلب و مدیران سازمان ها و جمعیت های مرتبط با دولت های غربی که در ادلب و حومه حلب فعالیت می کنند، برگزار کرد.

هدف از این نشست اعلام نقشه راه جدید تحریر الشام و آغاز مرحله جدیدی برای بهبود وجهه این گروه و نشان دادن آن به عنوان یک گروه سوری مخالف است.

الجولانی در این نشست درباره طرحی برای سیطره مجدد بر شهر حلب صحبت و اعلام کرد که این مساله احتمالاً ظرف یک یا دو سال آینده اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانیفست الجولانی: ما سربازان جدید واشنگتن هستیم

مانیفست الجولانی: ما سربازان جدید واشنگتن هستیم