مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-30ورزشي

رویکرد دولت فعال کردن سازمان های مردم نهاد است


مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت و وزارت جوانان فعال کردن سازمان های مردم نهاد و ارائه خدمت به آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدمرتضی کامل نواب مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین رویداد ملی همنا که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد دولت و وزارت جوانان فعال کردن سازمان های مردم نهاد و ارائه خدمت به آنهاست لذا هر آنچه در این مجموعه دنبال می شود برای همه جوانان است.

وی اضافه کرد: همه ما خود را موظف می دانیم به سمن ها خدمت کنیم و در راستای ارائه خدمات بیشتر  رویداد همنا را آغاز کرده ایم و پیشنهاد می شود سازمان های مردم نهاد و تیم های جوانان در این رویداد شرکت کنند.

   کامل نواب خاطرنشان کرد: به سازمان های مردم نهاد می توان دو نوع آموزش ارائه شود که یک نوع آن آموزش های عمومی است و برای همه افراد حاضر در سمن ها این آموزش ها لازم است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نوع دوم آموزش ها به سمتی خواهد بود که سازمان های مردم نهاد در موضوعات خود تقویت شوند و با دولت گفتمان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت فعال کردن سازمان های مردم نهاد است

رویکرد دولت فعال کردن سازمان های مردم نهاد است