مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-02سياسي

چتر حمایت بنیاد 15 خرداد از سه قلوهای ایوانی


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: بنیاد 15 خرداد از خانواده دارای فرزند سه قلو در شهرستان ایوان حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام به همراه فرماندار ایوان شامگاه جمعه با حضور در منزل خانواده دارای فرزندان سه قلو ساکن در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح فرزندآوری و قانون جوانی جمعیت، بنیاد 15 خرداد از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام، از فرزندان سه قلوی ایوانی حمایت می کند.

وی افزود: طرح ملی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و بسته های حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه تقدیم این خانواده دارای فرزند سه قلو شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام یادآور شد: بنیاد 15 خرداد در گام دوم فعالیت های خود، 2 موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارهای ویژه و متعددی را در این زمینه در دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

زارع ادامه داد: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلوی و بیشتر حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت بنیاد 15 خرداد از سه قلوهای ایوانی

چتر حمایت بنیاد 15 خرداد از سه قلوهای ایوانی