مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-19سياسي

مشکلات تامین آب و برق شهرک های صنعتی فارس برطرف می شود


در دیدار با وزیر نیرو، مقرر شد که مشکل برق شهرک های صنعتی این استان و تأمین آب شماری از شهرهای فارس، رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه ضمن یادآوری اینکه در دیدارش با وزیر نیرو، رییس توانیر و رییس شرکت شهرک های صنعتی کشور و شماری از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت: در این جلسه پیشنهاداتی برای تأمین برق شهرک های صنعتی فارس مطرح شد که مورد پذیرش وزیر نیرو قرار گرفت.

ایمانیه افزود: مقرر شد جلسه ای با حضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک های صنعتی کشور تشکیل و پروژه به پروژه مصوب شده و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی تأمین برق شهرک های صنعتی آغاز شود.

ایمانیه همچنین از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره برای جابجایی کانال های آب خبر داد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.

او در ادامه افزود: مشکل کمبود اعتبار برای زیرساخت های آب و برق فرا استانی است؛ اما بر اساس توافق شورای عالی مسکن و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم آب و برق مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تامین آب و برق شهرک های صنعتی فارس برطرف می شود

مشکلات تامین آب و برق شهرک های صنعتی فارس برطرف می شود