مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-04سياسي

شبکه جهانی الولایه (زبان هوسا) تنها شبکه شیعی در قاره آفریقا  و 12 کشور آفریقایی


این شبکه جهانی الولایه به زبان هوسا تنها شبکه مکتب اهل بیت علیهم السلام است که 24 ساعته در جهت تولید محتوای دینی فرهنگی در عرصه کودک و بزرگسال فعال است.

- در دیدار نماینده پارلمان و رییس شورای مشایخ پاکستان مطرح شد؛ شبکه جهانی الولایه (زبان هوسا) تنها شبکه شیعی در قاره آفریقا  و 12 کشور آفریقایی ایسنا/قم رییس موسسه جهانی ولایت گفت: این شبکه جهانی الولایه به زبان هوسا تنها شبکه مکتب اهل بیت علیهم السلام است که 24 ساعته در جهت تولید محتوای دینی فرهنگی در عرصه کودک و بزرگسال فعال است.

حجت السلام والمسلمین علوی، شب گذشته در دیدار نماینده پارلمان و رییس شورای مشایخ پاکستان و هیئت همراه از موسسه جهانی ولایت در بیان معرفی این موسسه، عنوان کرد: موسسه جهانی ولایت در راستای دیگر اهداف متعالی خود، دفاع از اسلام و معارف اصیل اسلامی و معرفی صحیح اسلام را یکی از اهداف مهم و وظایف اصلی خود می داند.

وی با بیان اینکه موسسه جهانی ولایت دارای مجوز رسمی از شورای عالی فرهنگی است، تصریح کرد: این موسسه گستره فعالیت های متعدد دارد که یکی از اهداف و رویکردهای مهم خود را راه اندازی شبکه های متعدد به زبان های متعدد در چشم انداز خود ترسیم کرده است لذا در این راستا شبکه های به زبان فارسی، عربی، هوسا و آذری را به صورت 24 ساعته از ماهواره پخش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جهانی الولایه (زبان هوسا) تنها شبکه شیعی در قاره آفریقا  و 12 کشور آفریقایی

شبکه جهانی الولایه (زبان هوسا) تنها شبکه شیعی در قاره آفریقا  و 12 کشور آفریقایی