مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:452023-06-08اقتصادي

تسهیلات بانک های خصوصی را هیئت مدیره مصوب می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کورش پرویزیان، رییس شورای عالی کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: - رییس شورای عالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک های خصوصی بر اساس مصوبه هیئت مدیره این بانک ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کورش پرویزیان، رییس شورای عالی کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک های خصوصی بر اساس مصوبه ی هیأت مدیره ی این بانک ها است.

گفتی است بر اساس قانون بودجه امسال بانک مرکزی موظف شده است تا پایان فروردین آیین نامه پرداخت تسهیلات به کارمندان بانک ها را تدوین و به شبکه بانکی ابلاغ کند؛ آیین نامه ای که با وجود گذشت حدود 50 روز از پایان مهلت آن هنوز به شبکه بانکی ابلاغ نشده است.

همان طور رییس شورای عالی کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اعلام کرده است بانک های خصوصی بر مبنای مصوبه هیأت مدیره خود به کارکنان تسهیلات پرداخت می کنند؛ هیأت مدیره ای که خودشان از کارمندان و احتمالاً متقاضیان وام خواهند بود.

این سازوکار های تبعیض آمیز در روز ها اخیر تذکر رییس جمهور را هم به همراه داشته و ابراهیم رییسی ضمن مخالفت با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بانک های خصوصی را هیئت مدیره مصوب می کند

تسهیلات بانک های خصوصی را هیئت مدیره مصوب می کند