مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:452023-05-30ورزشي

تبلیغات جعلی برای فروش بلیط بازی شهرآورد پایتخت


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر گفت: برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم محبوب پایتخت، شاهد بازی سیاه و تبلیغات واهی با عنوان فروش و واگذاری بلیط این مسابقات از سوی مجرمان سایبری هستیم.

وی ادامه داد: این گونه جرایم با انجام طرح های عملیاتی پلیس فتا مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و پاکسازی این فرآیند مجرمان از سوی کارآگاهان پلیس فتا در حال اجراست و تاکنون تعدادی تارنمای مجرمانه و شماره حساب از سوی این پلیس مسدود شده و پرونده قضایی بر علیه مرتکبین تشکیل شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی ادوار گذشته رویه به این شکل است که مجرمان سایبری با دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان، دیگر پاسخگوی آنها نخواهند بود و یا بلیط های جعلی و فاقد وجاهت قانونی را تحویل علاقه مندان به ورزش می دهند.

سرهنگ پاشایی گفت: پیش بینی اجرای این فرآیند از سوی مجرمان سایبری در تقویم عملیاتی پلیس فتا دیده شد و کارگروه های ویژه عملیاتی در این پلیس به صورت 24 ساعته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات جعلی برای فروش بلیط بازی شهرآورد پایتخت

تبلیغات جعلی برای فروش بلیط بازی شهرآورد پایتخت