مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:522023-05-29سياسي

نظری: دولت و مجلس لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کنند


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از دولت و مجلس انقلابی انتظار می رود نسبت به مطالبه به حق رهبر معظم و جامعه فرهنگیان و سایر بازنشستگان را با پیگیری لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان، - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از دولت و مجلس انقلابی انتظار می رود نسبت به مطالبه به حق رهبر معظم و جامعه فرهنگیان و سایر بازنشستگان را با پیگیری لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان، جامه عمل بپوشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نظری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان فرمودند که نقش معلمان در فرهنگ عمومی کشور باید برجسته شود، به طوری که معلم به معلمی خود افتخار کند و خانواده وی نیز به معلم او افتخار کنند.

همچنین جامعه به این قشر به چشم موجودی مفتخر بنگرد.

وی در ادامه اظهار کرد: چرا بعد از گذشت 44 سال از عمر بابرک انقلاب اسلامی باید بازنشستگان اکثر سازمان ها، نهادها و بانک های دولتی از تمام امتیازات رفاهی، بیمه و حقوق متناسب شاغلان برخوردار باشند اما بازنشستگان دیگر دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش از این امتیاز محروم باشند؟ نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دولت و مجلس انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: دولت و مجلس لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کنند

نظری: دولت و مجلس لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کنند