مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:102023-05-28سياسي

قالیباف: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است


ایرادات جدی به این لایحه عفاف و حجاب که از سوی قوه قضاییه تنظیم شده و از طرف دولت به مجلس تعیین شده از سوی دلسوزان و عموم مردم وارد است و ریاست محترم قوه مقننه در مورد این توضیح دهند، - تا اذهان امت حزب الله و مردم روشن شود که وضعیت بررسی این طرح چه می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال حاضر نظری برای اصلاح لایحه حجاب و عفاف دارد اما ما در مجلس تا زمانی که لایحه نهایی از سمت دولت به دست ما نرسد نمی توانیم چیزی را اعلام وصول کرده و بررسی نماییم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص روند بررسی لایحه عفاف و حجاب گفت: با توجه به اینکه این لایحه از طرف دولت تقدیم مجلس شده است و در روزهای اخیر این لایحه مورد نقدهایی قرار گرفته است و ظاهرا دولت می خواهد آن را جهت اصلاح و برطرف کردن نقدهایی که مردم به آن وارد کرده اند پس بگیرد.

  وی افزود: ایرادات جدی به این لایحه که از سوی قوه قضاییه تنظیم شده و از طرف دولت به مجلس تعیین شده از سوی دلسوزان و عموم مردم وارد است و ریاست محترم قوه مقننه در مورد این توضیح دهند تا اذهان امت حزب الله و مردم روشن شود که وضعیت بررسی این طرح چه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است

قالیباف: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است