مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-18سياسي

«همه چیز از تیرماه شروع شد»


کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی پروانه در 196 صفحه و با شمارگان 300 نسخه به تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- کتاب همه چیز از تیرماه شروع شد نوشته علی حاجی پروانه در 196 صفحه و با شمارگان 300 نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب همه چیز از تیرماه شروع شد نوشته علی حاجی پروانه در 196 صفحه و با شمارگان 300 نسخه به تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ناگفته های یک خبرنگار از حدود چهار دهه کار رسانه ای موضوع کتابی است که با عنوان همه چیز از تیر ماه شروع شد توسط انتشارات سرو به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب روایتی از تلخ و شیرینی های کار خبرنگاری در پهنه وسیعی از حوادث از جنگ کردستان، آزادی خرمشهر، ماموریتی پر حادثه در پاریس تا گشت و گذاری در آمریکای لاتین را در بر می گیرد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: خدمت سربازی دردفترچه خاطرات نوشته ونانوشته کسانی که این دوره را سپری کرده اند مملوازتلخ وشیرین ها فراموش ناشدنی است که آن رادرداستان زندگی متمایز وبرجسته می کند.

اماوقتی حوادث این ایام به کانون و محور رخداد های بعدی زندگی تبدیل شود وآدمی را به درون گردابی از اتفاقات عجیب وغریب وسرنوشت سازپرتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همه چیز از تیرماه شروع شد»

«همه چیز از تیرماه شروع شد»