مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-15سياسي

روایت عشق و اضطراب در دل کوهستان


«علی اکبر ایمانی» که امسال به عنوان محیط بان نمونه ملی انتخاب شد، می گوید: پدربزرگم جنگل بان، پدرم محیط بان و اکنون دو فرزندم هم عاشق کار محیط بانی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محیط بان واژه ای نام آشنا برای دوستداران طبیعت است، هم آنان که تمام هدف شان را در راه حفاظت از طبیعت گذاشته اند.

محیط بانی؛ قصه زحمت کشانی است که با عشق شان تمام سختی ها را به جان می خرند تا گزندی به حیات وحش و طبیعت نرسد، کارشان سرما و گرما و ترس نمی شناسد، چرا که تمام تلاش شان در مسیر هدف شان خلاصه شده است؛ هر چه هم کارشان با رنج و سختی همراه باشد اما چون دل شان با طبیعت است به چشم نمی آید.

انتخاب محیط بان مازندران به عنوان محیط بان نمونه ملی بهانه ای شد که برای مصاحبه به سراغش برویم؛ محیط بانی که اعتقاد دارد محیط بانی در خونش است.

علی اکبر ایمانی محیط بان مازندرانی است که امسال به عنوان محیط بان نمونه ملی انتخاب شد، وی در منطقه شکار ممنوع سوادکوه فعالیت می کند.

آقای ایمانی 19 سال محیط بان است و از سال 90 تاکنون در منطقه شکار ممنوع سوادکوه محیط بانی می کند.

نکته جالب در زندگی آقای ایمانی این است که پدربزرگش جنگل بان، پدرش محیط بان و اکنون دو فرزندش هم عاشق کار محیط بانی هستند، به عبارتی محیط بانی در خون شان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عشق و اضطراب در دل کوهستان

روایت عشق و اضطراب در دل کوهستان