مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-19حوادث

رتبه نخست کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر متعلق به کرمان است


شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر را دارد، گفت: انجام اقدامات مقابله ای در این حوزه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش احمدیوسفی ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر در حوزه سرمایه اجتماعی، زیستی، شهری و سلامت هزینه های بسیار بالایی برای جامعه و کشور، دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان اینکه کرمان در حوزه مقابله با سوداگران مرگ طی سالهای اخیر رتبه اول و دوم کشف مواد مخدر را درسطح کشور کسب کرده و اقدامات خوبی را ضابطان در بخش مقابله و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر انجام داده اند، اظهار داشت: انجام این قبیل اقدامات مقابله ای، پیش بینی، برآورد، پیشگیری، درمانی و پسادرمانی در حوزه مواد مخدر و اعتیاد ضرورت دارد.

وی افزود: یکی از دلایل شیوع اعتیاد، دسترسی آسان به مواد مخدر است، فلذا انجام اقدامات بازدارنده در بحث پیشگیری از شیوع مؤثر است.

یوسفی با اشاره به اینکه باید اقدامات مداخله ای انجام دهیم زیرا افراد معتاد بیمار هستند، گفت: این اقدامات در دو سطح سم زدایی و پسادرمانی اعمال می شوند اما مشکلی که وجود دارد اقدامات پسادرمانی است به این صورت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر متعلق به کرمان است

رتبه نخست کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر متعلق به کرمان است