مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-13سياسي

ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده از مأموریت های معاونت پرورشی است


ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی با تأکید بر پرچم از مأموریت های معاونت پرورشی در دوره جدید تحول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضامراد صحرایی در نشست همفکری با مدیران و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی، ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی، هدایت تحصیلی اصولی و تقویت تریبون های آزاد دانش آموزی را ازجمله مهم ترین مأموریت های این معاونت در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت برشمرد.

صحرایی در نشست هم فکری با مدیران و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی گفت: تأکیدهای رهبر انقلاب (مدظله العالی) در دیدار اردیبهشت با مأموریت ابلاغی رییس جمهور محترم که همگی با مأموریت های معاونت پرورشی و فرهنگی ارتباط دارد، لذا برای تحقق این تأکیدات و ابلاغ ها، همه بخش های آموزش و پرورش باید با این معاونت همراهی و کمک نمایند.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: باید دانش آموزان در مسیر فعالیت های پرورشی قرار بگیرند و خودشان حق انتخاب بین مجموعه ای از فعالیت ها را داشته باشند، لذا باید در خدمات و کارهای فرهنگی تنوع ایجاد کنیم، به طوری که دانش آموزان بر اساس علاقه خود یک فعالیت یا کار فرهنگی را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده از مأموریت های معاونت پرورشی است

ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده از مأموریت های معاونت پرورشی است