مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-17اقتصادي

20 درصد تسهیلات تبصره 18 کشور سهم سمنان شد


سال گذشته، 20 درصد مجموع تسهیلات تبصره 18 کشور سهم استان سمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست تجلیل از فعالان بخش کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: سال گذشته در اعطای تسهیلات تبصره 18، سهم استان سمنان حدود 6 هزار و 200 میلیارد ریال بود؛ اما بالغ بر هشت هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات از این محل به حوزه تولید در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و صنایع دستی در این استان پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات اعطایی معادل 20 درصد مجموع تسهیلات ارائه شده از این محل در کل کشور بوده است؛ در حالی که این استان کمتر از یک درصد از جمعیت کل کشور را دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بهره برداران بخش کشاورزی همراه دیگر فعالان بخش تولید کشور در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارند، خاطرنشان کرد: امروز به دنبال افزایش بهره وری و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی استان سمنان هستیم.

هاشمی با بیان اینکه نگاه دولت به حوزه کشاورزی توسعه محور است، عنوان کرد: دنبال افزایش بهره وری در بخش کشاورزی با استفاده از علم و تکنولوژی هستیم و به همین دلیل، باید ارتباط این بخش با دانشگاه ها پررنگ تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد تسهیلات تبصره 18 کشور سهم سمنان شد

20 درصد تسهیلات تبصره 18 کشور سهم سمنان شد