مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:062023-06-15سياسي

50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ظهر امروز در آیین آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در استان با عنوان محیا که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز قرار باشد در گام دوم و جریان قدرتمند انقلاب اسلامی مهمترین جبهه را برای حفظ و ارائه برنامه نام ببریم بدون شک جبهه ی فرهنگی است.

وی اضافه کرد: جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه های سیاسی و اقتصادی است ضمن اینکه می تواند به تحقق اهداف انقلاب در جبهه های سیاسی و اقتصادی نیز کمک کند.

نماینده مردم تبریز افزود: امام خمینی (ره) در سایه انقلاب اسلامی ایران، اندیشه و بصیرت مردم را ارتقا داده و متعالی کرد و صبغه ی این انقلاب باشکوه فرهنگی است.

میرتاج الدینی تاکید کرد: اگر این نگرش را داشته باشیم در سخت ترین شرایط اقتصادی و علیرغم هجمه های امپراطور رسانه ای جهان علیه این نظام مقدس، باز مدافع انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمنان برای تضعیف فرهنگ ما سرمایه گذاری می کنند و تلاش می کنند تا به شیوه های مختلف تفکر رضاخانی را بازگردانند اما باید بدانند ملت ایران انقلاب کرد تا بساط این تفکر برچشده شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برابر این همه هجمه های ناجوانمردانه دشمنان مردم ما با جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت

50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت