مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-11اقتصادي

شرکت تولید روغن خام در ساوه راه اندازی می شود


با راه اندازی فاز اول کارخانه تولید روغن بالغ بر 500 نفر در دو شیفت کاری مشغول به فعالیت خواهند شد و بخشی از نیاز کشور به واردات روغن خام تأمین رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در جریان سفر به ساوه و بازدید از طرح در حال ساخت غلات بان در شهر صنعتی کاوه اظهار کرد: در ادامه نظارت های میدانی از واحدهای صنعتی، امروز با حضور در شهر صنعتی کاوه و بازدید از روند ساخت شرکت غلات بان که از صنایع مهم و راهبردی کشور است به دنبال رفع موانع ایجاد این واحد حیاتی برای کشور هستیم.

وی افزود: طبیعتاً شرکت ها و صنایع بزرگ مسائل پیچیده تری نسبت به واحدهای خرد دارند لذا با توجه به لزوم رفع مشکل این واحد صنعتی جمعی از مدیران ارشد استان برای شناسایی مشکلات و رفع موانع موجود حضور دارند تا بتوانیم در تقویت صنایع راهبردی کشور همراه و همگام باشیم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: بهره برداری از این واحد می تواند بخش مهمی از نیاز اساسی به روغن را تأمین کند و در این جلسه نیز مصوب شد انشعاب برق 6.

9 مگاواتی به این واحد صنعتی تخصیص یابد و در صورت لزوم در آینده نسبت به درخواست برای تقویت شبکه برق اقدام شود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی فاز اول این کارخانه بالغ بر 500 نفر در دو شیفت کاری مشغول به فعالیت خواهند شد و بخشی از نیاز کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تولید روغن خام در ساوه راه اندازی می شود

شرکت تولید روغن خام در ساوه راه اندازی می شود