مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-17ورزشي

انتقاد تند قهرمان جهان از انتخاب مربی روس برای تیم کشتی آزاد


با آوردن مربی روس کشتی ایران را ذلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجشنبه هفته گذشته بود که با پیشنهاد پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی، ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی این تیم کشتی آزاد منصوب شد.

این انتخاب واکنش های زیادی را به همراه داشت.

ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: برای تیم ملی انتخاب مربی روس برای کشتی آزاد کشورمان واقعا جای تأسف دارد، در طول تاریخ سابقه نداشته است که یک کشتی گیر روسی به عنوان مربی تیم های ملی ما حضور داشته باشد.

اما صحبت اینجاست که مگر می شود یک فرد دانشگاه شاگرد یک فرد کلاس ششم ابتدایی شود؟ حاجی اف نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد اما پژمان درستکار چه؟ به نظرم این اتفاق یک فاجعه است، چرا که ما در طول تاریخ مربیان خوبی داشتیم و امروز هم مربیانی داریم که در سطح یک جهان هستند و می توانند بیایند و تیم را جمع کنند.

انتخاب مربی روس بدترین خبری بود که در زندگیم شنیدم، یعنی آنقدر ما ذلیل شدیم که یک مربی روس بیاید و در تیم ملی کشتی آزاد ما کار کند.

* باید به حال کشتی آزاد ایران گریست وی افزود: شما فکر می کنید این اتفاق کمکی به ما می کند، مایی که صاحب سبک در کشتی هستیم و قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند قهرمان جهان از انتخاب مربی روس برای تیم کشتی آزاد

انتقاد تند قهرمان جهان از انتخاب مربی روس برای تیم کشتی آزاد