مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-10سياسي

شهر صدرا 400 هزار نفری می شود


مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه طی 2 سال آینده جمعیت این شهر جدید می تواند از 400 هزار نفر عبور کند، لزوم تقویت و گسترش امکانات موجود و ایجاد و توسعه زیرساخت های عمرانی و خدماتی را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی پوربهی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت رسالت احداث 22 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را برعهده دارد، گفت: در افق 1404 با احتساب استقرار این 22 هزار خانوار جمعیت صدرا به بیش از 400 هزار نفر خواهد رسید که باید از اکنون همزمان با ساخت واحدهای مسکونی، پروژه های زیرساختی را نیز احداث کنیم.

وی همچنین به عقب ماندگی های بسیار در حوزه زیرساخت های خدماتی شهر صدرا اشاره و اظهار کرد: شهر صدرا علیرغم تمام تلاش های انجام شده به لحاظ برخی امکانات زیرساختی و در حوزه اعتبارات از محروم ترین نقاط دوردست کشور نیز محروم تر است؛ وضعیت فاضلاب فاز دو شهر صدرا زیبنده این شهر نیست و این مشکلات برای نسل نوین شهرهای جدید کشور قابل تامل است.

او تصریح کرد: طبق برآوردهای کارشناسان اگر بخواهیم حداقل امکانات و نیازمندی های زیربنایی 200 هزار نفر جمعیت ساکن شهر صدرا را تامین نماییم به 7 همت پول معادل تقریبا 300 هکتار زمین مسکونی خالص نیاز است که معادل 36 سال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر صدرا 400 هزار نفری می شود

شهر صدرا 400 هزار نفری می شود