مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-17سياسي

شهرک صنایع دستی در فارس راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از تصویب راه اندازی شهرک صنایع دستی در زمینی به مساحت 20 هکتار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرخ زاده پیش از ظهر شنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه صنایع دستی در فارس بیان کرد: کلیات طرح راه اندازی شهرک صنایع دستی در استان فارس تصویب شده و در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای شهرک صنایع دستی در استان فارس در زمینی به مساحت 20 هکتار مصوب شده و بخش خصوصی با نظارت دستگاه های اجرایی وظیفه ساخت این شهرک را بر عهده دارد.

فرخ زاده افزود: اجرای طرح هر خانه یک کارگاه در شورای گردشگری استان فارس مصوب شده و مقرر شده تا این طرح در بخشی از محل دروازه سعدی شیراز اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی این استان، مسئولیت شورای فرش دست بافت صنایع دستی از حوزه اقتصادی به حوزه گردشگری و دبیری آن از اداره کل صنعت، معدن و تجارت به سازمان میراث فرهنگی منتقل شد و امید است با این اقدام شاهد حکم فرمایی سیاستگذاری های مؤثری برای رونق در این عرصه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنایع دستی در فارس راه اندازی می شود

شهرک صنایع دستی در فارس راه اندازی می شود