مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-10بين الملل

پکن: موضع آمریکا در قبال غنی سازی ایران دوگانه و ریاکارانه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وانگ وِن بین، سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به بازبینی پیمان امنیتی سه جانبه (آمریکا، انگلیس و استرالیا) «آکوس» از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، - سخنگوی وزارت خارجه چین رفتار های آمریکا و انگلیس در قبال برنامه هسته ای ایران را سیاست دوگانه خواند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وانگ وِن بین، سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به بازبینی پیمان امنیتی سه جانبه (آمریکا، انگلیس و استرالیا) آکوس از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، و بیانیه پکن در این نشست، به موضع آمریکا و انگلیس درباره برنامه هسته ای ایران پرداخت و آن را سیاست دوگانه توصیف کرد.

ون بین درباره پیمان آکوس گفت: آژانس پیمان همکاری در حوزه زیردریایی هسته ای موسوم به آکوس را برای هشتمین بار متوالی مورد بازنگری قرار داد.

این بازنگری نشان می دهد که این همکاری دربردارنده مسائل سیاسی، امنیتی، حقوقی و فنی بوده و به نگرانی های جدی و جنجال در جامعه بین المللی منجر شده است.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و استرالیا مدعی تبعیت از نظم بین المللی قانون محور هستند، اما زمانی که نوبت به برآوردن تعهدات منع گسترش خودشان می رسد، آشکارا استاندارد های دوگانه اتخاذ کرده و منافع جغرافیایی خودخواهانه خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: موضع آمریکا در قبال غنی سازی ایران دوگانه و ریاکارانه است

پکن: موضع آمریکا در قبال غنی سازی ایران دوگانه و ریاکارانه است