مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-09اقتصادي

واریز مبالغ خرید «کالابرگ الکترونیکی» ظرف 72 ساعت به حساب فروشگاه ها


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای شفاف سازی و رفع ابهامات نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، به برخی پرسش های فروشندگان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح کالابرگ الکترونیکی که از مدت ها قبل به صورت پایلوت در چند استان به اجرا درآمده بود، از چند روز گذشته در راستای کمک به معیشت و تلاش برای جداسازی تورم از سفره مردم در کل کشور اجرایی شد.

در گام نخست اجرای این طرح میزان یارانه یارانه بگیران سه دهک اول، مشروط به خرید 70 درصد مبلغ یارانه از میان 9 تا 11 قلم شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج، حبوبات و گوشت گوساله، 20 درصد افزایش می یابد.

اکنون برخی فروشندگان نسبت به نحوه اجرای این طرح پرسش هایی مطرح کرده اند که در این راستا پاسخ بیشترین سوالات مطرح شده از وزارت رفاه دریافت شد که در ادامه می خوانید: در صورت اعتراض یا رفع ابهام در خصوص طرح و سوالات خریداران، آنها را به کجا راهنمایی کنیم؟ ـ با مرکز تماس به شماره 96861400 (021) / 9396 (021) تماس بگیرید.

اگر فروشگاهی متقاضی پیوستن به طرح باشد باید چه کاری انجام دهد؟ ـ از طریق برنامه کاربردی(اپلیکیشن) شما قسمت فروشندگان ثبت نام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز مبالغ خرید «کالابرگ الکترونیکی» ظرف 72 ساعت به حساب فروشگاه ها

واریز مبالغ خرید «کالابرگ الکترونیکی» ظرف 72 ساعت به حساب فروشگاه ها