مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-01اجتماعي

ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات در 40 رشته و 6 گروه تخصصی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود، گفت: ثبت نام این دوره مسابقات از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا 31 خردادماه از طریق تارنمای مسابقات مهارت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری مرحله شهرستانی در تاریخ 12 تا 16 تیرماه 1402 است و کلیه رقابت کنندگانی که حد نصاب 70 از 100 را در این مرحله کسب کنند مستقیما به مرحله استانی که در تاریخ 26 و27 تیرماه 1402 برگزار می شود، راه خواهند یافت.

انصاری ادامه داد: نفر اول منتخب مرحله استانی بعنوان نماینده استان در مسابقات مرحله ملی که در بازه زمانی 26 شهریورماه تا 15 آبان ماه سال جاری به صورت غیرمتمرکز در کشور اجرا خواهد شد حضور می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد

ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد