مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-08اقتصادي

تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت


رییس سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته بیش از 670 مورد بازرسی از خبازی ها در سطح استان انجام شده است، گفت: این بازدیدها منجر به تشکیل 92 فقره پرونده برای خبازی های متخلف شده است.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته بیش از 670 مورد بازرسی از خبازی ها در سطح استان انجام شده است، گفت: این بازدیدها منجر به تشکیل 92 فقره پرونده برای خبازی های متخلف شده است.

درویشعلی حسن زاده عصر پنجشنبه 18 خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با عنایت به تجربیات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در نظارت بر عملکرد خبازی ها، با دستور استاندار و به منظور وحدت رویه دستگاه های اجرایی ناظر، نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملکرد خبازی های استان چندان مطلوب نبوده و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی شود صف های نانوایی ها نیز شلوغ است، گفت: با توجه به گندم و آرد باکیفیتی که در استان تولید می شود، از خبازی های استان انتظار می رود، نان مطلوب به مردم تحویل دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده و تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی های استان، نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت

تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت