مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-13اقتصادي

صرفه جویی 40 درصدی مصرف آب با مدیریت فضای سبز در یزد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد مصرف بهینه منابع آبی را از جمله اولویت های جدی این سازمان در مدیریت شهری دانست و گفت: مدیریت به موقع پروژه و استفاده از شیوه آبیاری نوین فضای سبز 40 درصد مصرف آب در این سازمان را کاهش داده است.

- یکی از ملزومات زندگی شهری در فصل تابستان، ایجاد و نگهداری فضای سبز شاداب و بانشاط برای استراحت و تفریح شهروندان است که امروزه برای شاداب نگه داشتن این فضاها با توجه به کمبود آب شهری نیازمند مدیریت درست و کاربردی است.

محمدحسن منصوری زاده، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از استان، با اشاره به لزوم حفظ و توسعه و ارتقا کیفیت فضای سبز شهری،  اظهار کرد: در فصل تابستان در حوزه نگهداری فضای سبز شهری تغییر ساعات آبیاری حتما انجام می شود و آبیاری در روز به حداقل ممکن  رسیده و درشب انجام می شود.

وی با بیان این که یکی دیگر از فرآیندهایی که در این راستا انجام می گیرد وجین علف های هرز در آبخور درختان است افزود: وجود علف های هرز و استفاده آنها از آب موجب بروز کم آبی در درختان می شود، از این رو وجین علف های هرز در بهار و تابستان از برنامه های اصلی سازمان است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد تصریح کرد: یکی د یگر از اقد امات د ر این حوزه بهینه سازی مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 40 درصدی مصرف آب با مدیریت فضای سبز در یزد

صرفه جویی 40 درصدی مصرف آب با مدیریت فضای سبز در یزد