مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:422023-05-28فناوري

بررسی آثار توسعه اینترنت ثابت در مناطق محروم از دیدگاه یک پژوهشگر


عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کهگیلویه وبویراحمد، توسعه اینترنت ثابت در مناطق محروم را یک ضرورت بی تردید عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در دنیای امروز، اینترنت به یکی از ابزارهای حیاتی برای ارتباطات، دسترسی به اطلاعات و توسعه فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده است و با توجه به این حقیقت، توسعه و دسترسی گسترده به اینترنت در سراسر جوامع، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد اما با این حال، بسیاری از مناطق محروم هنوز به چالش های قابل توجهی برای دستیابی به اینترنت پیش رو هستند.

در همین راستا سید رضا خاضع عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: در حال حاضر، توسعه اینترنت در مناطق محروم یکی از چالش های اساسی است که بهبود زندگی مردم این مناطق را ممکن می سازد.

وی با توجه به ضرورت توسعه اینترنت ثابت در مناطق محروم، به نقش زیرساخت های پیشرفته در توسعه اجتماعی و اقتصادی آن پرداخت و تصریح کرد: از مهم ترین عوامل مزیت آفرین اینترنت ثابت نسبت به اینترنت تلفن همراه، سرعت بالا است، با استفاده از فیبر نوری و تی دی ال تی ای، سرعت انتقال داده ها به طور چشمگیری افزایش می یابد و این امر به کاربران در مناطق محروم اجازه می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا به منابع آموزشی، اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آثار توسعه اینترنت ثابت در مناطق محروم از دیدگاه یک پژوهشگر

بررسی آثار توسعه اینترنت ثابت در مناطق محروم از دیدگاه یک پژوهشگر