مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-18ورزشي

مراکز بهداشتی و درمانی چغادک توسعه یابد/ لزوم افزایش فضاهای ورزشی


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش فضاهای ورزشی در چغادک گفت: مراکز درمانی چغادک توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از شهر چغادک اظهار داشت: در سفرهای نظارتی که به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه داریم سعی می کنیم تا به فراخور زمان مسائل مردم را از نزدیک بشنویم و اقدامات لازم را با پیگیری از دستگاه های مربوطه پیش ببریم.

وی با اشاره به مسائل مورد بررسی در سفرهای نظارتی بیان داشت: بررسی مسائل درمانی، آموزشی، ورزشی و عمرانی از اولویت های سفرهای نظارتی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از نهایی شدن موضوع بازسازی گلزار شهدای شهر چغادک خبر داد و گفت: در نشستی که با مسئولین شهری و استانی در مقبره الشهدای شهر چغادک داشتیم قرار شد بازسازی این مکان با همکاری بنیاد شهید و شهرداری چغادک آغاز شود.

جمیری توسعه فضای آموزشی را یک نیاز قطعی برای شهر چغادک دانست و افزود: در بازدیدی که از مدرسه 12 کلاسه شهدای چغادک داشتیم با تاکید صورت گرفته، مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر قول داد تا مهرماه مدرسه برای پذیرش دانش آموزان آماده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: طی بازدیدهایی که از اماکن ورزشی شهر چغادک با همراهی سرپرست اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهداشتی و درمانی چغادک توسعه یابد/ لزوم افزایش فضاهای ورزشی

مراکز بهداشتی و درمانی چغادک توسعه یابد/ لزوم افزایش فضاهای ورزشی