مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:012023-06-16اجتماعي

دستگاه های اجرایی مانع از ساخت ساز در مسیر رودخانه ها شوند


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تصرف مسیر رودخانه ها ساختار مناطق روستایی را به هم زده که ضروری است تا دستگاه های اجرایی مانع از ساخت ساز در مسیر رودخانه ها شوند - کمال الدین میرجعفریان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی در ماه های اخیر و به دنبال بارش های رگباری اظهار کرد: بارها اعلام شده هموطنان از اتراق در مسیرهای سیلابی و ورود احشام به این مناطق پرخطر خودداری کنند اما همچنان عده ای این هشدارها را جدی نمی گیرند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه دیروز و کشته شدن 6 نفر از هموطنان در گرمی و بیله سوار نتیجه غفلت از این بی توجهی ها است که ضرورت دارد در روزهای آینده نیز بیش از گذشته مراقبت ها را جدی بگیریم.

میرجعفریان بیان کرد: البته دستگاه های اجرایی نیز باید مانع از ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها و مسیر سیل شوند که عده ای سعی کردند با تصرف و تعرض به این مسیرها به بروز حوادث تلخ کمک کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: در گرمی به عنوان منطقه کوهپایه ای در کنار ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در مسیر جاری شدن سیل باید از تخلیه نخاله ها و انسداد مسیر رودها و پل ها جلوگیری شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار مشابه حادثه دیروز نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مانع از ساخت ساز در مسیر رودخانه ها شوند

دستگاه های اجرایی مانع از ساخت ساز در مسیر رودخانه ها شوند