مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-08سياسي

امضای تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحدمسکونی ویژه محرومین در اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از 40 هزار واحد مسکونی در سراسر استان با همکاری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جوامع هدف این حوزه ساخته می شود.

- اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از 40 هزار واحد مسکونی در سراسر استان با همکاری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جوامع هدف این حوزه ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی استان اصفهان اظهار داشت: طی روز گذشته و امروز در قالب کارگروه های مختلف مسائل استان در حوزه های متعدد محرومیت زدایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مصوبات و نتایج کارگروه ها در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی به روستاها، راه روستایی و عشایری، بهداشت و درمان، خانه های بهداشت، بیابان زدایی، توسعه مراتع، کاشت نهال و مسکن محرومین به نشست ارائه شد تا در تفاهم نامه ای با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به امضا برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه مسکن محرومین مقرر شد بیش از 40 هزار واحد مسکونی در سراسر استان با همکاری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جوامع هدف این حوزه ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحدمسکونی ویژه محرومین در اصفهان

امضای تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحدمسکونی ویژه محرومین در اصفهان