مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-03ورزشي

تقویت ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: تقویت ورزش همگانی و گسترش آن سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان باقلاچی ظهر شنبه در آیین رونمایی از پوستر لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه های فرهنگیان کشور در اردبیل اظهار کرد: اردبیل امسال با دو رویداد ملی و بین المللی میزبان مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی است تا شاهد صدور فرهنگ و مدنیت این شهر مقدس به اقصی نقاط کشور و جهان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل و میزبانی این استان از کشورهای عضو اکو در قالب اردبیل 2023 خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران دانشجو معلم از سراسر کشور در استان اردبیل زمینه آشنایی این دانشجویان از مناطق فرهنگی، گردشگری، طبیعی و مذهبی این استان را فراهم کرده و دانشجویان به عنوان سفیران فرهنگی انتقال دهنده زیبایی های بکر اردبیل به تمام کشور خواهند کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل با تسلیت ایام سوگواری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: گرچه در دوران ستمشاهی معلمان کشور اجازه هیچ گونه روشنگری را در کشور نداشتند اما به دنبال حادثه 15 خرداد 1342 مقدمات وقوع انقلاب بزرگ در کشور رقم خورد و آنگونه که خمینی کبیر فرموده بود: سربازان من در گهواره ها هستند همین فرزندان انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است

تقویت ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است