مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-30سياسي

رنگ و بوی رضوی در میدان مرکزی همدان


دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان همدان از فعالیت هشت غرفه به نام امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان همدان از فعالیت هشت غرفه به نام امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد.

مهدی صفایی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون برگزاری نمایشگاهی با نام امام رضا(ع) در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان به مناسبت دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به دهه کرامت، کانون های خدمت رضوی شهرستان همدان با ایجاد هشت غرفه به نام امام رضا(ع) حال و هوای امام رضایی در شهر ایجاد کردند.

صفایی تصریح کرد: غرفه های چای خانه رضوی، مشاوره خانواده، مشاوره تعلیم و تربیت، مشاوره حقوقی، وقف و نذر، فرهنگی، مهدوی و کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه فعال هستند.

وی ادامه داد: در غرفه چای خانه رضوی روزانه 1500 تا 2000 نفر را پوشش می دهیم، غرفه های مشاوره به 100 تا 150 نفر ارائه خدمت دارند، 150 تا 200 نفر از غرفه فرهنگی بازدید می کنند، غرفه مهدوی بیش از 100 نفر بازدیدکننده دارد و 200 تا 250 کودک و نوجوان نیز در غرفه مرلوط به خودشان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و بوی رضوی در میدان مرکزی همدان

رنگ و بوی رضوی در میدان مرکزی همدان