مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-01اجتماعي

فاجعه مغان و استمدادطلبی دهقانان/سیل ویرانگر گرمی را در نوردید


در حالی بارش سهمیگن بهاری شمال استان اردبیل را دربرگرفت که سیل ویرانگر در گرمی و بیله سوار چهره ای غم انگیز از بهار را در مغان به تصویر کشید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - عادله جوادزاده: چهره عبوس و گرفته آسمان مغان از عصر دوشنبه بارش باران و رحمت الهی را در شمال استان اردبیل از نعمت به نقمتی بزرگ تبدیل کرد تا مردم این دو شهرستان و روستاهای آن تصویری غمناک از بهار 1402 را تا همیشه دوران در اذهان خود داشته باشند.

خانه در آب، احشام در گل و روستاییان دست به سر نظاره گر ویرانی هایی بودند که دو روز بارش باران بهاری خانه های آنان را با خود شست و برد تا دست تقدیر برگی دیگر از سرنوشت مردمان سختکوش مغان را که دست در خاک و روی بر آسمان دارند تا رحمتی نازل شود، ورق بزند.

گرچه خشکسالی های اخیر روی داده در شمال استان اردبیل در 2 سال گذشته سبب شد تا بسیاری از کشاورزان تمام سرمایه های مادی خود را از دست داده و دست به دامن صندوق بیمه محصولات کشاورزان و روستاییان شوند اما هنوز سایه شوم خشکسالی از سر این دهقانان برداشته نشده سیل خانمان برانداز در 2 روز گذشته تمام هست و نیست آنها را با خود برد.

تخریب پل های ارتباطی بین دو شهر بیله سوار و گرمی، از بین رفتن 100 درصدی راه های ارتباطی روستایی این دو شهر، خسارت شدید به باغات میوه و دامداری های منطقه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه مغان و استمدادطلبی دهقانان/سیل ویرانگر گرمی را در نوردید

فاجعه مغان و استمدادطلبی دهقانان/سیل ویرانگر گرمی را در نوردید