مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-08پزشكي

ذخایر دارویی کشور 70 درصد افزایش یافته است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تقریباً ذخایر دارویی 70 درصد افزایش داشته و خوشبختانه تولید نیز به اندازه کافی در سطح کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در جریان سفر دور دوم ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان هشترود و در حاشیه افتتاح سی تی اسکن بیمارستان امام حسین علیه السلام این شهرستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سی تی اسکن این بیمارستان به عنوان یکی از دستگاه های پیشرفته و قابل ارتقا با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی، با اشاره به حضور تمام معاونان وزارت بهداشت در استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به سفر رییس جمهور محترم به استان آذربایجان شرقی امروز توفیق یافتیم در خدمت مردم عزیز این منطقه باشیم و ما در وزارت بهداشت با تمام توان و با حضور تمامی معاونین امروز و فردا در تبریز حاضر هستیم.

عین اللهی، ادامه داد: معاونین و مدیران وزارتی امروز ضمن حضور در مناطق و شهرستانها از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار می گیرند و عصر امروز با حضور تمام معاونان و اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز جمع بندی موارد مطرح شده و اقدامات پیش رو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر دارویی کشور 70 درصد افزایش یافته است

ذخایر دارویی کشور 70 درصد افزایش یافته است