مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-11سياسي

رییس کل دادگستری تهران: 300 مدیر متخلف در حوزه مفاسد اقتصادی محاکمه شدند


سال گذشته در حوزه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از 300 نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان های دولتی و عمومی در پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب و محاکمه قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: اقدامات همکارانم در پرونده ها و موضوعات خاص در رابطه با عناصر تروریستی و کسانی که توسط سرویس های معاند و دشمن اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه را در سنوات گذشته و در اقصی نقاط کشور داشتند، برجسته است.

وی گفت: در دادسرا و دادگاه پرونده های مربوط به عناصر گروهک های تروریستی، رسیدگی و احکام صادر و بعضا اجرا شد که از اقدامات برجسته همکاران در مجموعه قضایی تهران در سال گذشته بوده است.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در سال گذشته و در حوزه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از 300 نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان های دولتی و عمومی در پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب و محاکمه قرار گرفته اند.

رسیدگی به 119 پرونده مهم و بزرگ به ارزش 360 هزار میلیاد تومان  القاصی بیان کرد: در دادسرا و دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی تلاش شد تا به دور از فضای رسانه ای و تبلیغاتی و در یک فضای آرام و به دور از هیاهو و کاملا بی طرفانه به پرونده های تحت صلاحیت مجتمع وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری تهران: 300 مدیر متخلف در حوزه مفاسد اقتصادی محاکمه شدند

رییس کل دادگستری تهران: 300 مدیر متخلف در حوزه مفاسد اقتصادی محاکمه شدند