مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 08:562023-06-16اقتصادي

کاهش 85 درصدی تقاضای آب تانکری در بوشهر


ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کاهش قطعی و کم آبی در استان صورت گرفته است.

  وی با بیان اینکه تعداد تماس ناشی از بی آبی و افت فشار در سامانه ملی آنلاین CRM کاهش 51 درصدی در سطح استان داشته است، ادامه داد: تقاضای آب تانکری نیز کاهش 85 درصدی داشته است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان های پیشتاز در کاهش افت فشار و بی آبی شهرستان بوشهر با 76 درصد کاهش و دشتستان با 72 درصد کاهش هستند.

   عالی تصریح کرد: پروژه های اضطراری پیشگیری از بحران مصوب وزارت نیرو برای تابستان 1402 بصورت 100 درصد وارد مدار بهره برداری گردیدند.

  وی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، گفت: امسال از 26 خردادماه تا 1 تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی نام گذاری شده است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه امسال شعار هفته صرفه جویی (ایران، تغییر اقلیم و مسئولیت پذیری) می باشد، افزود: آب،ارزش های دینی و ملی و خانواده اولین شعار هفته صرفه جویی می باشد.

  عالی شنبه دومین روز هفته صرفه جویی را با نام خانواده، فرهنگ و مدیریت بیان کرد و ادامه داد: سومین و چهارمین روز هفته صرفه جویی نیز به ترتیب با نام آب، رسانه و افکار عمومی و پساب، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 85 درصدی تقاضای آب تانکری در بوشهر

کاهش 85 درصدی تقاضای آب تانکری در بوشهر