مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21سياسي

ارتباط با مردم و خدمت به آنها مهمترین رسالت ائمه جمعه است


حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه خدمت و گره گشایی از کار مردم، مهم ترین رسالتی است که امروز بر دوش ائمه جمعه قرار دارد گفت: دستیابی به محله، - شهر و نظام اسلامی، بی مسجد میسر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور با عنوان عهد حضور با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دبیر شورای انقلاب فرهنگی و ائمه جمعه استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان به میزبانی استان همدان برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام محاسبات و نقشه های دشمنان را برهم زده است، اظهار داشت: در تمامی این سال ها همیشه دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا به انقلاب ضربه بزنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی باید وظایف خود را به خوبی بدانند و به آن عمل کنند، یادآور شد: امروز سنگر، مسجد است و قرارگاه، نماز جمعه و مدیریت و فرماندهی هر دوی این مجموعه ها با ائمه جمعه است.

وی با بیان اینکه باید بپرسیم امروز وضعیت این سنگرها و قرارگاه ها به چه نحوی است، خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده کارها خوب پیش نرفت، معلوم می شود که نیازمند کار بیشتری در این عرصه هستیم و به بیان دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با مردم و خدمت به آنها مهمترین رسالت ائمه جمعه است

ارتباط با مردم و خدمت به آنها مهمترین رسالت ائمه جمعه است