مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-11اجتماعي

جزییات جدید از بازگشایی تونل های جاده چالوس


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه 1.

7 میلیون تن تراشه های سنگ و گل و لای وارد منطقه سیل زده چالوس شده است، گفت: در تلاشیم تا عملیات تخلیه تونل های آسیب دیده از سیل را طی روزهای آینده انجام دهیم.

- محمدحسین نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین جزییات تخلیه گل و لای از تونل های جاده چالوس گفت: این حجم از گل و لای و سنگ های بزرگ را بعد از سال 1350 که شاهد بارش برف سنگینی در استان های کشور بودیم را به یاد ندارم.

  وی افزود: در آن سال بسیاری از روستاهای کشور زیر برف مدفون شدند اما همین چند روز گذشته دیدیم که چگونه بارش سنگین باران حجم زیادی از سنگ های بزرگ و گل و لای را به تونل های جاده چالوس سرازیر کرد.

  رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: در بارش های اخیر در منطقه جاده چالوس پنج تونل این جاده به شدت در گل و لای مدفون شده است که از آن جمله می توان به تونل شماره 2 که به دو تونل 2A و 2B اشاره کرد.

  نامی همچنین با اشاره به تخلیه یکی از تونل های جاده چالوس گفت: تونل شماره 2 در حال تخلیه شدن است و حجم بسیار زیادی از سنگ و گل و لای به این تونل وارد شده و این کار به شدت عملیات تخلیه را کند کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از بازگشایی تونل های جاده چالوس

جزییات جدید از بازگشایی تونل های جاده چالوس