مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-29حوادث

عاملان تیراندازی در مراسم عروسی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری 8 نفر عامل تیراندازی در مراسم عروسی و توقیف 10 دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری 8 نفر عامل تیراندازی در مراسم عروسی و توقیف 10 دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: حوالی ساعت 1 و نیم بامداد در پی تیر اندازی در یک مراسم عروسی که باعث ایجاد رعب و وحشت در میان جمعی از شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع از طریق ماموران کلانتری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش بی وقفه خود در رابطه با این موضوع موفق شدند عوامل این تیراندازی که 8 نفر بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند، افزود: در همین رابطه 10 دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار و کشف موتورسیکلت سرقتی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز در ادامه از دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار و کشف موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر بیان کرد: در پی وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال در سطح شهر قاضی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان تیراندازی در مراسم عروسی دستگیر شدند

عاملان تیراندازی در مراسم عروسی دستگیر شدند