مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-20سياسي

در جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با وزیر کشور چه گذشت؟


روز گذشته وزیر کشور در نامه ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رییس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای .

- تابناک _ روز گذشته وزیر کشور در نامه ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رییس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.

قرار بود جلسه مجلس از ساعت 11 برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.

پیش از آغاز جلسه غیرعلنی، وحیدی وزیر کشور وارد مجلس شد که همزمان با ورود او نمایندگان به نشانه مخالفت با بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزیر کشور درباره محدودیت همکاری استانداران و فرمانداران با نمایندگان دو دو کردند.

تعدادی از نمایندگان مجلس دور وزیر کشور جمع شده و با فریاد، اعتراض خود را بیان می کردند؛ روندی که باعث اخلال در جلسه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با وزیر کشور چه گذشت؟

در جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با وزیر کشور چه گذشت؟