مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:402023-05-30بين الملل

عملیات طولکرم توان مقاومت برای غافلگیری ارتش صهیونیستی را ثابت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه در ورودی شهرک صهیونیستی «حرمیش» در شمال طولکرم، - سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه در شمال طولکرم توان مقاومت در کرانه باختری برای غافلگیر کردن ارتش رژیم صهیونیستی را ثابت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه در ورودی شهرک صهیونیستی حرمیش در شمال طولکرم، توان مقاومت در کرانه باختری برای غافلگیر کردن ارتش صهیونیستی را ثابت کرد.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، از درگیری نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در طولکرم (شمال کرانه باختری) خبر داد.

در این عملیات چند نظامی صهیونیست از یگان دودیوان (تکاوران رژیم صهیونیستی در کرانه باختری) که در مجاورت یکی از خودرو های نظامی پنهان شده بودند، مجروح شدند.

سخنگوی حماس تأکید کرد که این عملیات مقاومت نشان داد که با وجود آماده باش نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی، مقاومت در کرانه باختری توان غافلگیری ارتش این رژیم را دارد.

قاسم همچنین تصریح کرد که مقاومت به حملات خود برای دفاع از ملت ملت، اماکن مقدس و سرزمین فلسطین و پاسخ به تجاوزات روزافزون رژیم اشغالگر ادامه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طولکرم توان مقاومت برای غافلگیری ارتش صهیونیستی را ثابت کرد

عملیات طولکرم توان مقاومت برای غافلگیری ارتش صهیونیستی را ثابت کرد